wtorek, 3 września 2013

A$AP Rocky x Jeremy Scott Adidas Wings 2.0 “Black Flag”

A$AP Rocky i Jeremy Scott - dwaj ekcentycy postawoli połączyć siły i stworzyć kolorsytykę kolaboracyjną. Efektem jest A$AP Rocky x Jeremy Scott Adidas Wings 2.0 “Black Flag”. Buty te to nic innego jak kolrystyka "American Flag" - z tą jednak różnicą, że zastosowano tylko i wyłącznie kolor czarny, oraz wszystkie wzory są wyszywane czrną nicią. Nigdy nie pociągały mnie ani buty Jeremiego Scotta (no może te z pluszakami, ale założyłbym je tylko dla zgrywy), ani muzyka A$AP Rockiego, jednakże buty wyglądają bosko. Mam wielką nadzieję, że trafią do Polski i przede wszystkim mam nadzieję, że będzie mnie na nie stać, ponieważ dostaje przez nie ślinotoku.



2 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo fajnie! Wiadomo w jakiej rozmiarówce będą? Tzn. czy są typowo męskie?
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będą w pełnej rozmiarówce męskiej, nie jestem pewien czy też w kobiecej. A na pytanie czy są typowo męskie musisz sobie sam odpowiedzieć - to ty decydujesz co kupujesz i co nosisz.

      Usuń