środa, 9 lipca 2014

Reebok Answer XIV - Iverson powraca

Kilka miesięcy temu w sieci pojawiła się informacja, że Reebok może przywrócić linię sygnowaną nazwiskiem Allena Iversona. Była to bardzo podejrzana informacja i niewiele osób w to uwierzyło. Dopiero dzisiaj rano magazyn solecollector wrzucił zdjęcia Answer XIV.

Moją pierwszą reakcją było: "wow ! po Question to może być najlepiej wyglądający model Iversona". Moim  zdaniem najsilniejszymi cechami Answer XIV będzie właśnie wygląd oraz trakcja. Wzór wygląda świetnie. Obiecująco wygląda również cholewka - połączenie skóry oraz plastiku podobnego do Hyperfuse, może być strzałem w dziesiątkę lub w stopę. Przysłowiowym strzałem w stopę może być amortyzacja - pianka DMX (nie mylić z raperem) jest bardzo podobna do EVA, z tą różnicą że jest jeszcze twardsza. Więc o ile Reebok czegoś nie zmienił, to nie zapowiada się żeby Answer XIV zgarnęły wysokie noty za wygodę.

Ogólnie rzecz biorąc jestem podekscytowany - jestem i zawsze byłem fanem Iversona. Ponadto podoba mi się to w jakim kierunku skierował się Reebok Basketball. Nie wypaliło z Wall'em kilka lat temu i zaprzestali wtedy produkcji butów do kosza. Nagle do akcji wkroczył Swizz Beatz i Reebok zaczął przywracać te wszystkie fantastyczne modele retro z lat 80 i 90. A teraz zabrali się za nowoczesne buty do kosza - zaktualizowali większość swoich kultowych modeli (z większym lub mniejszym sukcesem) a teraz wznowili dawno zapomnianą linię sygnowaną nazwiskiem Iversona. Ciekawe co dalej ? Może Shaq i Kemp też będą mieli nowe modele ?

Jak na razie brak informacji o cenie i dacie wydania Answer XIV.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz