poniedziałek, 14 lipca 2014

Reebok Kamikaze 4 - czyli co do licha planuje Reebok ?

Kilka dni temu pisałem o zbliżającej się premierze nowego modelu sygnowanego nazwiskiem Allen’a Iverson’a – Answer XIV. Pod koniec wpisu zadałem pytanie, czy przywrócenie tej linii oznacza nowe modele sygnowane nazwiskami innych emerytowanych graczy (Shaq czy Kemp). Nieskromnie powiem, że mój tok myślenia był trafny – dzisiaj w sieci pojawiły się zdjęcia Kamikaze 4.

Kamikaze 1 i 2 były reklamowane przez Shawn’a Kemp’a, później Kamikaze 3 były reklamowane przez Swizz Beatz’a. Teraz nie wiadomo kto będzie reklamował Kamikaze 4, ale uważam że będzie to Kemp – powrócił on ostatnio do łask Reeboka. Co do samych butów – patrząc na cholewkę od razu zauważa się inspirację modelem Kamikaze 1 – skórę zmieniono na nubuk i plastik. Dołożono przewiewny język z meshu oraz kilka paneli wentylacyjnych, więc w kategorii wentylacji będzie całkiem nieźle. Cholewka została tak wyprofilowana, żeby zapewnić jak najlepszą stabilizację. Bardzo mi się nie podoba midsole i podeszwa. Jest ona dokładnie taka sama jak w Answer XIV – jeśli nie będzie to najlepszy midsole w historii, to nie widzę powodu dlaczego by coś takiego zrobili. Takie niedbalstwo jest pierwszym krokiem do znalezienia się w takiej samej sytuacji jak Adidas – wszystkie modele oferują tak naprawdę to samo, a potem się dziwią, że mają słabą sprzedaż. Bardzo nie podoba mi się też użycie pianki DMX – moim zdaniem lepszy byłby stary dobry Hexalite, albo jakaś nowa technologia – obie mają już grubo ponad 10 lat.

Bardzo przypadła mi do gustu ta kolorystyka – czerwień i czerń zawsze wygląda dobrze.

Podobnie jak w przypadku Answer XIV – nie znana jest data wydania, ani cena.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz